VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKYSport & Relax areál Bozeňov
Veškeré tiskové chyby na našich stránkách a tištěných materiálech jsou vyhrazeny!
1. Účastníci smluvního vztahu
a) provozovatel Sport & Relax areálu Bozeňov je RKJ RELAX s.r.o.,náměstí Přátelství 1518/3, Hostivař, 102 00 Praha 10, IČ:29461910, DIČ:CZ29461910, zapsaná v OR u Městského soudu v Praze, spisová značka C285608, (dále jen "prodejce"). Provozovna je Sport & relax areál Bozeňov, Dolní Bušínov 146, 789 01 Zábřeh.
b) objednatel - fyzická či právnická osoba ( dále jen "objednatel").
VOP upravují podmínky realizace ubytovacích a souvisejících služeb v Sport & relax areálu Bozeňov (dále jen "SRB"). VOP jsou nedílnou součástí všech ujednání, pokud nejsou obchodní vztahy upraveny samostatnou smlouvou, ve které je uvedeno jinak.
Potvrzením nabídky SRB, resp. objednávky Objednatele/Klienta (dále jen "nabídka") - uznává Objednatel/Klient následující VOP za závazné pro všechna plnění související s předmětem VOP.
2. Rozsah platnosti
1. Předmětem těchto Všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti RKJ RELAX s.r.o. (dále jen "RKJ") - provozující SRB, je úprava podmínek realizace ubytovacích a souvisejících služeb v SRB, a VOP platí pro veškerá plnění, která RKJ provozující SRB poskytuje hostovi, podnikateli a ostatním smluvním partnerům (objednatel). Plnění spočívá zejména v poskytování ubytování a ostatních prostor za úplatu, např. k pořádání seminářů, zasedání, prezentací, konferencí, hostin, kulturních, sportovních a jiných akcí (dále jen "události"), v prodeji jídel a nápojů (F&B), a pro veškeré další s tímto související plnění a dodávky společnosti RKJ. Společnost RKJ je oprávněna realizovat svá plnění prostřednictvím třetích osob.
2. Tyto VOP platí pro všechny druhy smluv, které jsou uzavřeny s prodejcem, tj. zejména smlouvy o ubytování a smlouvy o pořádání událostí.
3. Přenechání pronajatých prostor k užívání, užívání hotelových pokojů k jiným účelům než k ubytování, k veřejných akcím nebo jiným reklamním činnostem, k pohovorům, k prodejní akcím nebo jiným obdobným aktivitám vyžadují předchozí písemný souhlas vedení hotelu a mohou být zvlášť zpoplatněny. Společnost RKJ nebo vedení hotelu může zastavit nebo požadovat zastavení výše uvedených akcí, které nebyly schváleny vedením hotelu.
4. Obchodní podmínky smluvních partnerů se neužijí a jsou vyloučeny. Použijí se pouze tehdy, pokud je tak předem výslovně písemně sjednáno.
3. Uzavření smlouvy
1. Smlouva vzniká na základě objednávky ubytovacích a souvisejících služeb v SRB a musí mít písemnou formu (faxem, elektronickou poštou nebo dopisem) nebo akceptací písemné nabídky objednatele, ve výjimečných případech akceptací ústní nabídky objednatele. Prodejce není povinen potvrdit akceptaci nabídky písemně. Podpisem nabídky (potvrzením emailu) vyjádří objednatel souhlas se službami, termíny a cenami v ní specifikovaných. Po obdržení potvrzené nabídky se ujednání v ní uvedená stávají pro prodejce závazná; prodejce je tímto okamžikem povinen služby specifikované v potvrzené nabídce řádně poskytnout a objednatel tyto odebrat a zaplatit za ně stanovenou cenu, včetně dodatečně písemně specifikovaných služeb podepsaných oprávněnou osobou objednatele.
2. Jednostranné dodatky nebo doplnění učiněná objednatelem jsou neplatná. Prodejce tímto výslovně vylučuje použití ustanovení 1740 odst.3 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
3. Zprostředkovává-li objednatel třetí osobě ubytování nebo jiné služby (např.konferenční) poskytované prodejcem, zavazuje se, že třetí osoba splní, co bylo ujednáno, zejména že uhradí cenu za poskytnuté služby. V opačném případě objednatel nahradí škodu, která tím prodejci vznikne.
4. Nejpozději při uzavření smlouvy je objednatel povinen, aniž by k tomu byl vyzván, informovat prodejce o tom, zda jeho využití služeb v SRB může ohrozit nerušený průběh běžného provozu areálu, bezpečnost nebo jméno areálu nebo prodejce.
5. Veškeré popisy poskytovaných služeb jsou na webových stránkách prodejce www.bozenov.cz. Obrázky jsou pouze ilustrační
4. Služby, cena, platba
1. Prodejce se zavazuje zajistit dostupnost pokojů a prostor rezervovaných objednatelem za účelem pořádání událostí a poskytnutí dohodnuté služby.
2. Objednatel se zavazuje zaplatit prodejci ceny platné nebo dohodnuté za užívání pokojů, za poskytnutí jiných prostor hotelu a jakékoli další služby jím využívané. To platí také pro služby, a výdaje zaplacené prodejcem třetím osobám, které byly sjednány objednatelem.
3. Sjednané ceny za poskytované služby mohou být prodejcem měněny v případě, že objednatel následně požaduje změny v počtu objednaných pokojů, rezervovaných hotelových prostor, hotelových službách, délce pobytu nebo počtu účastníků a prodejce takové změny schválí.
4. Prodejce je oprávněn při uzavření smlouvy nebo později požadovat přiměřenou zálohu nejméně však 50% z celkové částky za objednané služby nebo jistotu. Za služby sjednané pro objednatele u třetích osob je vždy požadována záloha 100% z celkové částky za objednaní služby.
5. Prodejce si u rezervací s garancí platební kartou vyhrazuje právo na stržení platby předem, a to až do výše 100 % z celkové částky pobytu.
6. Pokud není na faktuře vystavené prodejcem uvedeno jinak nebo pokud faktura neobsahuje datum splatnosti, je taková faktura splatná ve lhůtě 10 dnů poté, co je doručena objednateli. Zálohové platby je prodejce oprávněn kdykoliv prohlásit za splatné a požadovat jejich okamžité zaplacení. V případě prodlení s placením je prodejce oprávněn požadovat zákonný úrok z prodlení. Za každou upomínku zaslanou objednateli po vzniku prodlení je objednatel povinen zaplatit prodejci poplatek ve výši 200,-Kč. Objednatel uhradí prodejci rovněž veškeré další náklady vzniklé v souvislosti s vymáháním dluhu, zejména náklady právního zastoupení.
7. Platba je považována za uskutečněnou až v okamžiku, kdy je připsána na účet prodejce, jež je uveden na daňovém dokladu (faktura). Po dohodě s prodejcem má objednatel možnost zaplatit za poskytnuté služby hotově či platební kartou přímo na recepci Wellness hotelu Bozeňov.
8. Veškeré platby budou uskutečněny v měně, která odpovídá měně uvedené v potvrzené Nabídce. Ceny v měně EUR budou kalkulovány aktuálním kurzem stanoveným ČNB platným ke dni poskytnutí služby.
9. Pokud není na doplatek za objednané plnění vystavena faktura, je splatný v den odjezdu objednatele v hotovosti nebo platební kartou na recepci Wellness hotelu Bozeňov.
5. Užívání hotelových pokojů
1. Pokoje jsou poskytovány výhradně k ubytování.
2. Objednatel odpovídá prodejci za veškeré škody, které způsobí sám nebo třetí osoby, jimž na jeho podnět poskytne prodejce plnění.
3. Rezervované pokoje jsou pro Objednatele k dispozici v den příjezdu do 14:00 hodin. Objednatel je povinen upozornit prodejce pokud nebylo dohodnuto jinak na pozdní příjezd nejpozději do 19:00 hod., jinak je prodejce oprávněn obsadit rezervované pokoje jiným způsobem, aniž by objednatel mohl z toho vyvozovat jakákoliv práva nebo nároky.
4. Pokoje musí být v den odjezdu vyklizeny nejpozději do 10:00 hodin. Pokud objednatel pokoj včas nevyklidí a neodevzdá, může prodejce požadovat plnou cenu za další den. Další nároky prodejce na náhradu škody tím nejsou dotčeny. Pokud je prodejce nucen ubytovat hosty v jiném hotelu z důvodu pozdního vyklizení pokoje ze strany objednatele, zavazuje se objednatel uhradit veškeré náklady vzniklé v této souvislosti. Objednatel má možnost po domluvě s pracovníkem recepce objednat za poplatek pozdější čas vyklizení a odevzdání pokoje v případě, že pokoj není již rezervován pro další hosty.
5. Objednatel může do hotelu s sebou přinést domácí zvířata pouze po předchozím souhlasu prodejce a to za poplatek.
6. Celý hotel včetně pokojů, restaurace, wellness centra a školícího centra je nekuřácký. Prodejce si vyhrazuje možnost pokutovat objednatele částkou 1000Kč při porušení zákazu kouření v těchto prostorách.
6. Služby související s pořádáním událostí
1. Změna sjednaného počtu účastníků události o více než 5% musí být nahlášena objednateli nejpozději 10 pracovních dnů před zahájením události. Jakékoliv změny vyžadují písemná souhlas prodejce, objednateli nevzniká nárok na souhlas.
2. Snížení sjednaného počtu účastníků objednatelem o nejvýše 5%, pokud je oznámeno alespoň 10 pracovních dnů před zahájením události, bude zohledněno ve vyúčtování. Pokud je snížení větší, za základ pro vyúčtování se použije původně sjednaný počet účastníků snížený o 5%. Zúčastní-li se příslušné události ve skutečnosti méně účastníků, není to pro konečné vyúčtování podstatné.
3. V případě vyššího počtu účastníků je účtován vždy skutečný počet účastníků. Pokud by počet účastníků byl překročen o více než 5%, prodejce nezaručuje navýšení množství jídel ani zachování objednaného pořadí jídel.
4. V případě změny v počtu účastníků o více než 10% je objednatel oprávněn změnit sjednané místnosti.
5. Bude-li sjednaný termín zahájení události posunut, nemůže prodejce zaručit dostupnost prostor k pronájmu. Ohledně doby pro oznámení změny termínu, jakož i storno poplatků, platí čl. 7 těchto VOP. V případě konání události v posunutém termínu je prodejce oprávněn fakturovat objednateli veškeré dodatečné náklady, které z tohoto důvodu vzniknou.
6. Objednatel má rezervované prostory k dispozici pouze po písemně sjednanou dobu. K využívání prostor nad tento časový rámec je zapotřebí souhlas vedení hotelu a bude umožněno pouze za dodatečnou úhradu.
7. V případě událostí pokračujících i po 22:00 hod. je prodejce oprávněn, na základě konkrétních podkladů, vyfakturovat objednateli osobní náklady vynaložené od tohoto okamžiku, ledaže je sjednáno jinak. Prodejce je též oprávněn fakturovat na základě konkrétních podkladů cestovní náklady svých zaměstnanců, pokud je požadováno, aby cestovali domů po zavírací době, a v důsledku toho jsou vynaloženy dodatečné náklady.
8. Objednatel je povinen splnit veškeré požadavky a získat veškerá úřední povolení či souhlasy, které jsou pro pořádaní události nezbytné, a to v řádném čase a na vlastní náklady. Objednatel odpovídá za soulad s veřejnoprávními a jinými předpisy, za dodržení předpisů na ochranu proti hluku, ochrany mladistvých apod. a dále za zaplacení veškerých povinných plateb kolektivním správcům autorských práv a práv souvisejících s právem autorským (DILIA, OSA, INTERGRAM, OOA-S, GESTOR, OASA apod.)
9. Objednatel odpovídá za jednání svých pracovníků, účastníků události a ostatních pomocníků, jakož i za své vlastní jednání. Prodejce může na smluvním partnerovi požadovat složení přiměřených jistin (např. pojištění, kauce, garance).
10. Aby se zamezilo poškození, je nutno s prodejcem předem projednat umístění a instalaci dekoračního materiálu nebo jiných předmětů. Vnesené vystavované a jiné předměty musí být po ukončení události odklizeny. Nesplní-li objednatel toto ustanovení, má prodejce právo provést odklizení a uskladnění za úhradu. Objednatel musí odklidit na své vlastní náklady dovezené přepravní obaly, přebaly a veškeré další obalové materiály. Jestliže objednatel zanechá v místě po ukončení události obalový materiál, lze provést odklizení s následnou povinností úhrady. Veškeré předměty dovezené v rámci události, jako jsou dekorační materiály, apod. musí splňovat všechny rozhodné pořádkové předpisy.
11. Prodejce nemá povinnost pojistné ochrany na dovezené předměty. Uzavření náležité pojistky je výhradně záležitostí smluvního partnera.
12. Přiveze-li si objednatel vlastní elektrická zařízení, musí si před jejich připojením k elektrické síti vyžádat svolení vedení hotelu. Jakékoliv poruchy nebo škody na hotelovém zařízení způsobené používáním takových elektrických zařízení jdou k tíži objednatele. Prodejce je oprávněn evidovat a vyfakturovat paušální částku náhrady nákladů na elektřinu vynaložených v důsledku takového užití zařízení objednatele.
13. V rozsahu, v jakém prodejce obstarává technické vybavení a jiná zařízení od třetích stran jménem objednatele a z jeho iniciativy, jedná prodejce jménem objednatele, s jeho svolením a na jeho účet. Objednatel odpovídá za opatrné zacházení s takovým vybavením, za jeho vhodné užívání a řádné vrácení, stejně tak odpovídá ohledně vlastních zařízení hotelu. Objednatel odškodní prodejce z veškerých nároků třetích stran, které by se poskytnutí takových zařízení týkaly.
14. Pokud nejsou užívány jinak vyhovující zařízení hotelu z důvodu připojení vlastních zařízení objednatele, může prodejce požadovat poplatek za nevyužitou kapacitu takových zařízení.
15. Objednatel si zásadně nesmí na události vnášet vlastní potraviny a pití. Jakákoliv výjimka musí být písemně sjednána s vedením hotelu a v takových případech bude vyfakturován příspěvek k pokrytí fixních nákladů. V případě porušení tohoto pravidla je prodejce oprávněn vyfakturovat náhradu za vzniklou ztrátu připadající na každého účastníka tak, aby byla kompenzována částka, kterou by prodejce jinak obdržel za poskytnutí svých služeb. Prodejce nenese žádnou odpovědnost za újmu na zdraví způsobenou konzumací potravin a nápojů vnesených do prostor hotelu.
16. K inzerátům v novinách, obsahujícím pozvání na prezentační jednání, resp. k prodejním akcím, musí být předem vydáno písemné svolení prodejce.
17. K jakékoliv reklamě, informacím, pozváním, v nichž se odkazuje na areál nebo jeho součásti, zejména s použitím názvu, je předem třeba písemné svolení vedení areálu.
7. Zrušení smlouvy ze strany objednatele
1. Objednatel je oprávněn vypovědět smlouvu o ubytování z jakéhokoli důvodu nebo bez udání důvodu. Objednatel je v takovém případě povinen zaplatit kompenzaci škody (storno poplatek) vzniklé společnosti RKJ RELAX s.r.o., v souvislosti s jeho výpovědí, pokud prodejce takové škodě nemohl zabránit přenecháním pokoje jinému objednateli. Zrušení smlouvy ze strany objednatele podle tohoto článku se považuje za výpověď smlouvy.
2. Byla-li mezi prodejcem a objednatelem písemně sjednána doba pro zrušení smlouvy o ubytování bez povinnosti zaplatit storno poplatek, může objednatel v této době písemně zrušit smlouvu, aniž by prodejci vznikly jakékoli nároky na platbu nebo náhradu škody.
3. V případě, že nebyla sjednána doba pro zrušení smlouvy o ubytování bez povinnosti zaplatit storno poplatek nebo objednatel zruší smlouvu o ubytování po uplynutí této doby, prodejce je oprávněn požadovat sjednanou kompenzaci škody (storno poplatek) a provést úhrnný odečet ušetřených nákladů.
4. V případě, že ve smlouvě o ubytování nebyla výslovně sjednána doba pro zrušení smlouvy, činí výše storno poplatku:
a) 30% hodnoty objednaného plnění, bude-li písemné zrušení smluvního partnera doručeno oddělení hotelu příslušnému k vyřizování rezervací v době 61 dnů a více před objednaným začátkem plnění
b) 80% hodnoty objednaného plnění, bude-li písemné zrušení smluvního partnera doručeno oddělení hotelu příslušnému k vyřizování rezervací v době mezi 60 a 6 dny před objednaným začátkem plnění
c) 100% hodnoty objednaného plnění, bude-li písemné zrušení smluvního partnera doručeno oddělení hotelu příslušnému k vyřizování rezervací v době 5 dnů a méně před objednaným začátkem plnění
5. V případě zrušení smlouvy z důvodů neodvratitelných událostí (úmrtí v rodině, hospitalizace objednatele či člena rodiny, vážné onemocnění, živelná pohroma) se na neúčtování poplatku dá individuálně dohodnout s vedením areálu, po předchozím doložení výše uvedených skutečností písemným dokladem nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
6. V případě zrušení smlouvy z jiných vážných důvodů je po vzájemné dohodě možná změna termínu,
7. V případě zaplacení nedostatečné zálohy, ze které by bylo možné storno poplatky odečíst, má právo prodejce zaslat objednateli fakturu ve výši zbývajících storno poplatků.
8. Zrušení smlouvy týkající se události ze strany objednatele
1. Bezplatné zrušení smlouvy ze strany objednatele je možné jen s písemným souhlasem vedení areálu. Pokud takový souhlas není dán, částka nájemného za prostory a cena za sjednané služby musí být v každém případě zaplaceny. To neplatí, pokud jsou prostory znovu pronajaty za stejných podmínek nebo pokud prodejce porušil své povinnosti.
2. Byla-li mezi prodejcem a objednatelem písemně sjednána doba, do které je objednatel oprávněn smlouvu bezplatně zrušit smlouvu (odstoupením od smlouvy či jinou formou jednostranného zrušení), je objednatel do takového termínu oprávněn smlouvu písemně zrušit, aniž by tím prodejci vznikl jakýkoliv nárok na platbu nebo jiné plnění.
3. Nebyla-li mezi prodejcem a objednatelem písemně sjednána doba, do které je objednatel oprávněn smlouvu bezplatně zrušit, nebo objednatel zruší smlouvu po uplynutí této doby, je prodejce oprávněn vyfakturovat 40% ztráty na tržbách za konzumaci spolu se sjednanou cenou pronájmu a náklady za služby třetích stran. Pokud objednatel zruší smlouvu 21 dnů nebo méně před datem konání události, je prodejce oprávněn vyfakturovat dalších 40% ztráty na tržbách za konzumaci spolu se sjednanou cenou pronájmu a náklady za služby třetích stran.
4. Tržba za konzumaci je počítána jako cena jídelního menu pro událost spolu s cenou nápojů násobena počtem účastníků. Pokud cena za jídelní menu nebyla sjednána, za základ se použije cena nejlevnějšího tříchodového menu pro příslušný druh události. Cena za nápoje se určí ve výši jedné třetiny ceny jídelního menu. Není-li cena tříchodového menu pro příslušný druh události určena, vychází se z obvyklé tržby za konzumaci (jídel a nápojů), kterou prodejce fakturuje za obdobné události se srovnatelným počtem účastníků.
5. Pokud byla sjednána jednotná konferenční sazba za účastníka, je prodejce oprávněn fakturovat
a) 60% takové jednotné konferenční sazby násobené počtem účastníků, pokud objednatel zruší smlouvu po jejím uzavření nebo po uplynutí sjednané lhůty pro zrušení bez poplatku
b) 80% takové jednotné konferenční sazby násobené počtem účastníků vždy při zrušení v době 21 dnů nebo méně před datem události
9. Zrušení smlouvy ze strany prodejce
1. Kromě zákonných důvodů může prodejce odstoupit od smlouvy také v případě, že záloha sjednaná nebo požadovaná podle článku 4. odst. 4 těchto VOP nebyla zaplacena ani v dodatečné přiměřené lhůtě stanovené prodejcem.
2. Prodejce je rovněž oprávněn odstoupit od smlouvy z objektivně ospravedlnitelných důvodů, zejména pokud
a) z důvodu vyšší moci nebo jiných okolností, za které prodejce nenese odpovědnost, nastane nemožnost splnění smlouvy;
b) objednatel uvádí klamavé nebo nepravdivé informace, které jsou nezbytné pro uzavření smlouvy nebo pro řádné poskytnutí plnění prodejce, např. ohledně osoby objednatele nebo účelu
c) prodejce má oprávněný důvod předpokládat, že využití služeb může ohrozit nerušený průběh chodu areálu, bezpečnost nebo pověst areálu, aniž by takové důsledky mohly být přičítány povaze řízení nebo organizace hotelu
d) došlo k porušení článku 2. odst. 3. nebo článku 6. odst. 16 a odst. 17 těchto VOP.
3. Pokud prodejce oprávněně odstoupí od smlouvy, není objednatel oprávněn požadovat žádnou náhradu.
4. Pokud v případě odstoupení prodejce od smlouvy podle odstavců 1 a 2, mimo odstavec 2 bod a) těchto VOP, vznikne prodejci zároveň nárok na náhradu škody, je prodejce oprávněn požadovat paušální kompenzaci ve stejné výši, jaký by činil storno poplatek upravený v článku 7. odst. 4 a v článku 8. odst. 3 až 5 těchto VOP.
5. Při odstoupení má prodejce právo na úhradu přiměřené části ceny za služby poskytnuté do okamžiku zániku smlouvy.
10. Odpovědnost prodejce
1. Jakékoli nároky objednatele, který není spotřebitelem, na náhradu škody jsou vyloučeny. Výjimku představují škody spočívající v úmrtí, tělesném zranění nebo v jiném poškození zdraví, a dále škoda způsobená úmyslným nebo hrubě nedbalým porušením povinností prodejce nebo jejích zaměstnanců.
2. Pokud je objednateli poskytnuto parkovací místo na hotelovém parkovišti, a to případně i za poplatek, nevzniká tím žádná smlouva o úschově ani jakékoliv obdobné ujednání a jediným smluvním závazkem prodejce v tomto ohledu je samotné umožnění dočasného užití daného parkovacího místa. Prodejce neodpovídá za ztrátu nebo poškození vozidla zaparkovaného nebo pohybujícího se na pozemku či v prostorech areálu, ani za ztrátu či poškození věcí či zvířat ponechaných ve vozidle. Prodejce nemá žádnou povinnost ostrahy a žádné omezení přístupu nebo dohled nad přístupem na hotelové parkoviště nemůže být považováno za ostrahu tam zaparkovaných vozidel. Jakákoli škoda musí být neprodleně oznámena vedení hotelu.
3. Jakýkoli majetek zapomenutý v areálu bude objednateli zaslán pouze na základě jeho písemné žádosti, a to na jeho náklady a riziko. Prodejce skladuje takové předměty v hotelu po dobu tří měsíců a poté, jde-li evidentně o předměty mající hodnotu, je předá jako nalezené ztracené předměty příslušným úřadům. Pokud se takový předmět jeví jako bezcenný, prodejce si vyhrazuje právo jej zničit po uplynutí výše uvedené doby skladování.
4. Reklamaci služeb poskytnutých prodejcem je objednatel povinen uplatnit u osoby, jež podle potvrzené nabídky zařizuje jeho objednávku, bezodkladně po zjištění nedostatků v místě jejich poskytnutí, tj. v SRB, příp. pokud objednateli nebylo během pobytu vyhověno, pak v písemné formě na recepci Wellness hotelu Bozeňov, vyplněním "Formuláře pro podávání a řešení stížností", kam objednatel uvede shledané nedostatky a kontakt, kam mu bude zaslán výsledek řízení. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
11. Souhlas se zasíláním obchodních nabídek
1. Objednatel souhlasí se zasíláním obchodních nabídek prodejce, jež je uskutečňováno v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění.
12. Závěrečná ustanovení
1. S výjimkou smluv uzavřených způsobem popsaným v článku 3. odst. 1 věta druhá těchto VOP jsou ústní dohody závazné, pouze pokud jsou potvrzeny písemně. Dodatky nebo doplnění smluv, tohoto článku, akceptace objednávky objednatele nebo těchto VOP vyžadují písemnou formu.
2. Prodejce zpracovává osobní údaje svých objednatelů v souladu s platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a zajišťuje jejich ochranu odpovídajícími technicko-organizačními opatřeními. Jsou-li prodejci předávány osobní údaje třetích osob ze strany objednatelů, zavazují se tito postupovat v souladu s výše uvedeným zákonem a dalšími platnými právními předpisy.
3. Místem plnění a platebním místem pro závazky obou stran je sídlo provozovny Sport&relax areálu Bozeňov.
4. Připouští-li to platné právní předpisy, jsou k řešení všech sporů výlučně příslušné soudy v místě sídla společnosti RKJ RELAX.
5. Veškeré smlouvy uzavřené mezi prodejcem a jejími objednateli se řídí právním řádem české republiky.
6. Subjektem příslušným pro řešení mimosoudních sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí spotřebitel podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo u prodejce poprvé. Návrh adresovaný České obchodní inspekci podává spotřebitel písemně nebo ústně do protokolu anebo elektronicky prostřednictvím on-line formuláře dostupného na www.coi.cz podepsaného uznávaným elektronickým podpisem nebo zaslaného datovou schránkou. Návrh musí obsahovat (i) identifikační údaje stran sporu (ii) úplné a srozumitelné vylíčení rozhodných skutečností (iii) označení, čeho se spotřebitel domáhá (iv) datum, kdy spotřebitel uplatnil své právo prodejce poprvé (v) prohlášení, že ve věci nerozhodl soud, nebyl vydán rozhodčí nález a nebyla uzavřena dohoda stran v rámci mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a taková řízení (soudní, rozhodčí, mimosoudní spotřebitelské) ani nebyla zahájena (vi) datum a podpis spotřebitele. K návrhu spotřebitel přiloží doklad o skutečnosti, příp. plnou moc, je-li zastoupen.
7. Tyto VOP jsou nedílnou součástí všech smluv mezi prodejcem a objednateli. V případě rozporů mezi ustanoveními těchto VOP a ustanoveními smlouvy, mají přednost ustanovení smlouvy.
8. Jsou-li nebo stanou-li se jednotlivá ustanovení těchto VOP neplatnými nebo neúčinnými, nemá to vliv na platnost ostatních ustanovení. Ohledně dalších záležitostí platí zákonná ustanovení. Jakákoli neplatná ustanovení budou nahrazena zákonnými ustanoveními, která se nejvíc přibližují smyslu a významu neplatných ustanovení.
9. Prodejce je oprávněn tyto VOP změnit nebo je doplnit o nová ustanovení, a top zejména pokud jde o působnost a platnost VOP, rozsah změn VOP, pravidla pro realizaci těchto změn, vznik, změnu a zánik smluvního vztahu, práva a povinnosti smluvních stran a odpovědnost.
10. Znění změn a doplňků nebo úplné znění novelizovaných VOP prodejce zašle objednateli nejpozději 1 měsíc před datem navrhované účinnosti takové zěny či doplnění jakýmkoli způsobem dohodnutým či zavedeným pro komunikaci mezi prodejcem a objednatelem.
11. Pokud objednatel s navrženou změnou či doplněním VOP nebude souhlasit, je oprávněn z tohoto důvodu smluvní vztah vypovědět s účinností k datu bezprostředně předcházejícímu datu účinnosti navrhované změny či doplnění.
12. Pokud objednatel takto smluvní vztah nevypoví, stává se nové znění VOP závazným pro uzavřený smluvní vztah jako změna původně sjednaných podmínek smluvního vztahu, a to s účinností ode dne uvedeného v oznámení navrhované změny či doplnění VOP.
13. Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1.6.2017
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing